Min utrustning



Kort presentation av kameran
  • 18 MP APS-C CMOS-sensor
  • DIGIC 4
  • ISO 100–6400, H:12800
  • Inspelning med upp till 3,7 b/s
  • Filmer i Full HD
  • 7,7 cm (3,0”) 3:2 Clear View LCD med 1 040 000 punkter
  • iFCL-mätning
  • Fönster för snabbkontroll
  • Ext. Mikrofonutgång
  • Beskär video

Tillbehör:

UV filter, Close up filter x10 och starfilter x8
TAMRON AF70-300mm
Reflexskärm
Motljusskydd
Velbon Stativ (treben)



Detta kommer att uppdateras så snart jag har utökat mitt utbud på kameratillbehör!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



PHOTOBYTHERESE
Här möter ni min kreativa sida inom mitt största intresse, foto. Jag fotograferar det mesta - allt går om man vill! Driver inget eget och har ingen utbildning bakom det jag gör. Detta är hittills bara en hobby.


KONTAKTA MIG
[email protected]


THERESE DAHM
Född året 1991, studerar på folkhögskola i Norrköping i temat Människan och samhället. Bor tillsammans med min sambo och våra hundar sen 2 år tillbaka.




bloglovin





RSS 2.0