Porträtt - något för dig?

Hejsan!

Ville bara se om någon finner intresset av att modella för mig för en dag.

Tanken bakom detta är:
- Gärna i utomhusmiljö (går ann inne också om du hellre vill det) vid fint väder och en härlig plats att befinna sig på.
- Förslag på olika ställen kan även komma ifrån dig.
- Kräver inget särskillt mer än att du vågar släppa loss framför kameran och ha roligt!
- Klädseln är valfri - ta gärna något du själv trivs i.
- Tjej som kille.
- Parfoton är också ett välkommet förslag!
- Jag är flexibel så kom gärna med tid som passar er själva och ge gärna återbud snarast för möjligtvis ombokning om så önskas.
- GÄRNA här ifrån Norrköping.
- 2 timmar från att vi tar första bilden.
- ca 500 bilder under dessa 2 timmar.
- Jag redigerar även dina 10-20 favoritbilder + några jag själv väljer ut.
- Du får givetvis bilderna mejlade om så önskas.

P.S Vill tillägga att jag inte har någon utbildning i foto - detta är endast en hobby. Ta gärna hänsyn. P.S


Om detta intresserar dig, kan du kontakta mig genom att klicka HÄR. Om något verkar oklart eller att du bär på frågor du vill ha svar på kan du ställa dina fråga HÄR så besvarar jag dem så fort som möjligt. GLÖM INTE att skriva eran e-postadress så ni kan ta emot mina svar.

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh jag hade varit intresserad, men bor i Stockholm. :(

2011-05-27 | 17:21:42 | http://adaras.se
Tilda Karlsson - Homosexuell fotograf

du lägger aldrig upp något längre ju :(

2011-06-05 | 11:42:37 | http://tildaphotography.blogg.se/
Cilla

Tack snäckan ;)



Du får snart komma till skåne, så kan vi ta en foto dag :) Hade iaf varit kul ^^

<3

2011-06-06 | 17:39:30 | http://xzretson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



PHOTOBYTHERESE
Här möter ni min kreativa sida inom mitt största intresse, foto. Jag fotograferar det mesta - allt går om man vill! Driver inget eget och har ingen utbildning bakom det jag gör. Detta är hittills bara en hobby.


KONTAKTA MIG
[email protected]


THERESE DAHM
Född året 1991, studerar på folkhögskola i Norrköping i temat Människan och samhället. Bor tillsammans med min sambo och våra hundar sen 2 år tillbaka.




bloglovin





RSS 2.0